|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
autobuss
КАвЗ-685
|
|
Eksponaat nr:
|
075
|
Väljalaskeaasta:
|
1982
|
Sõiduki tüüp:
|
autobuss
|
VIN-kood:
|
Markeerimata
|
Tehase nimetus:
|
Kurgani autobussitehas (Курганский автобусный завод)
|
Riik:
|
Kurgan, Kurgani oblast, Vene NFSV, NSVL
|
Soetatud:
|
Järva-Jaani Vallavalitsus ( 2003)
|
|
|
|
|
Tootmisaastad: 1971-1984 (1989) Üldotstarbeline väikeklassi autobuss. Tootmises aastast 1971, baasmudeliks Gorki autotehase spetsiaalne bussišassii GAZ-53-40. 1984. aastast kasutati GAZ-53-12 šassiisid, esmalt oli mudeliindeks KAvZ-685M (väliselt eristatav muutunud iluvõre kuju järgi). Aastast 1986 oli mudeliindeksiks KAvZ-3270, väliselt on antud mudel äratuntav tuuleklaasi ülaserva riputatud klaasipuhastite ning mitmeosalise marsruudinäitaja akna järgi. Valmistati KAvZ-3270 mudelit aastani 1989, mil läks tootmisse veoauto GAZ-3307 agregaatidel ja esininal baseeruv buss KAvZ-3976 (mis on siiani tootmises). Eestis kasutasid KAvZ-busse laialdaselt põllumajandus- ja tootmisettevõtted.
Tehnilised andmed:
Mootor ZMZ-53, 4250 ccm, 85 kW/115 hj Käigukast GAZ-53 (4 käiku) Sillad GAZ-53 Kere: täismetallsõrestikul, kolmeukseline (juhiuks, eesmine reisijateuks ja tagaseinas olev varuväljapääs) Reisijatekohti: 21 istekohta, koos seisjatega 28 Tühimass: 4080 kg Täismass: 6545 kg Mõõtmed (P*L*K): 6600*2378*2930 mm Maks. kiirus: 80 km/h Kütuse kontrollkulu kiirusel 40 km/h: 19,6 liitrit/100 km
Modifikatsioonid: KAvZ-685B - arktilise kliimaga aladele, omas kere lisasoojustust, täiendavat soojusisolatsiooni ja kahekordseid küljeklaase KAvZ-685G - mägipiirkondades kasutamiseks, omas elektrodünaamilist lisapidurdusmehhanismi ning tugevdatud konstruktsiooniga keret. KAvZ-685Ju - troopilise kliimaga aladel kasutamiseks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|