Viimased poolteist nädalat on Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaiga sõidukitekogu täiendanud hulga uudistega.
Vahemikus 16-18. juuli jõudsid Varjupaika varem Vinni NST-le kuulunud GAZ-53-l baseeruv korvtõstuk AGP-12, TA-6-1 busside arv suurenes viieni (värskeim eksemplar jõudis Varjupaika Põltsamaa lähistelt) ning Märjamaa päästekomandost toimetati Järva-Jaani endine komandopealiku ametisõiduk Isuzu Trooper. Suured tänud hr. Margus Otsale korvtõstuki, hr. Ants Mattisele autobussi ning Lääne-Eesti Päästekeskusele ja Päästeametile maastikuauto eest!
22. juulil lisandus Varjupaiga sõidukikogusse ka üks uus automark - Lääne-Eesti Päästekeskuselt saadi varasem Kohila komando kustutusauto AC-40, mille alusmudeliks Nõukogude militaarveok Ural-375. Sõiduk on pikast seismisest hoolimata liikumisvõimeline (kuigi vajab mõningast iluravi), küll on sellelt aja jooksul eemaldatud tuletõrjepump ja mõningaid muid pisidetaile. Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaik tänab Eestis ka Nõukogude ajal vähelevinud tuletõrjeauto eest taaskord Lääne-Eesti Päästekeskust ja Päästeametit.
24. juulil lõppes aga poolteist kuud kestnud VAZ-21099 äratoomine - juuni keskel transportis Varjupaiga esindus sõiduki Kärdlast Läänemaale Linnamäele, kuid mõningad takistused ei lubanud autot varem Järva-Jaani tuua. Varem Eesti Telefonile ning hiljem eraomandusse kuulunud sõiduk on komplektne, kuid vajab kere ja elektrisüsteemi remonti. Tänud auto annetuse eest kuuluvad hr. Enn Veevole.
Lisaks annetas Varjupaiga eestseisuse liige Mati Räli JJVV-le ka oma kunagise jalgratta Ereliukas-8.
Uued eksponaadid said Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaigas järjekorranumbriteks 267-272.
|